Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Ozorkowie:
mgr Ewa Bagińska

Pokój nr 2

Tel.: 42 710 31 79

E-mail: wesola_piatka@op.pl, dyrektor@pm5ozorkow.pl

Dyrektor Przedszkola w szczególności:

  1. Kieruje działalnością przedszkola oraz reprezentuje je na zewnątrz.
  2. Przygotowuje arkusz organizacyjny.
  3. Sprawuje nadzór pedagogiczny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oświatowego.
  4. Zapewnia pomoc nauczycielom w realizacji ich zadań i ich doskonaleniu zawodowym.
  5. Przewodniczy radzie pedagogicznej.
  6. Sprawuje opiekę nad dziećmi oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne.
  7. Realizuje uchwały rady pedagogicznej, podjęte w ramach ich kompetencji stanowiących.
  8. Dysponuje środkami określonymi w planie finansowym przedszkola zaopiniowanym przez radę pedagogiczną i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie, a także organizuje administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę przedszkola.
  9. Wykonuje zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa dzieciom i nauczycielom w czasie zajęć organizowanych przez przedszkole.
  10. Współdziała ze szkołami wyższymi oraz zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych.
  11. Stwarza warunki do działania w szkole lub placówce: wolontariuszy, stowarzyszeń i innych organizacji, w szczególności organizacji harcerskich, których celem statutowym jest działalność wychowawcza lub rozszerzanie i wzbogacanie form działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej przedszkola.
  12. Dyrektor przedszkola może, w drodze decyzji, skreślić dziecko z listy wychowanków w przypadkach określonych w statucie przedszkola. Skreślenie następuje na podstawie uchwały rady pedagogicznej.
    Przepis pkt. 12 nie dotyczy dziecka objętego obowiązkiem szkolnym.
    W uzasadnionych przypadkach dziecko to, na wniosek dyrektora przedszkola, może zostać przeniesione przez kuratora oświaty do innego przedszkola.
  13. Dyrektor jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami.
    Dyrektor w szczególności decyduje w sprawach: 
    1. zatrudniania i zwalniania nauczycieli oraz innych pracowników przedszkola;
    2. przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych nauczycielom i innym pracownikom przedszkola;
    3. występowania z wnioskami, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej; w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla nauczycieli oraz pozostałych pracowników przedszkola;
    4. zapewnia pracownikom właściwe warunki pracy zgodnie z przepisami kodeksu pracy, BHP i p-poż.;
    5. prowadzi dokumentację kancelaryjno-archiwalną i finansową zgodnie z przepisami prawa.
  14. Dyrektor przedszkola w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z radą pedagogiczną, radą rodziców, organami i instytucjami kontroli, związkami zawodowymi.
  15. Wykonuje inne zadania wynikające z przepisów szczególnych.

Oświadczenie majątkowe znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego w Ozorkowie.

W przypadku nieobecności Dyrektora zastępuje go Społeczny Zastępca - mgr Jadwiga Śliwińska lub upoważniona przez Dyrektora inna osoba.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 5 w Ozorkowie
odpowiada: Ewa Bagińska
data: 10-08-2021
wytworzył: Ewa Bagińska
data: 10-08-2021
data: 10-08-2021

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 10-08-2021 - Edycja treści
  • 04-09-2020 - Edycja treści
  • 22-01-2020 - Edycja treści
  • 01-02-2013 - Edycja treści
  • 18-12-2009 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1044